Stuff and stuff

iPhone bagger

Posted in Generelt by materialisten on 26/03/2009

Noen ganger kliner arbeidsgivere til og gir bort ting, sånn helt uten videre, og det er jo hyggelig. Og noen ganger er jeg i mottakerenden av gavmildheten, og det er jo enda mer hyggelig. Men jeg må uansett dekke til vidunderet («Protect yourself at all times»):

En kjedelig en:
iphone sock – black

iPhone Sock Black 2

iPhone Sock Black 1

Og en festlig (litt kvalmende) en:
iphone cover in silver leather and pink lining

iPhone Sock Silver 2

iPhone Sock Silver 1

Så håper man at sistnevnte ikke er for stor ;o)

Yupp, jeg brukte ca en time på å finne disse. Ja, jeg er kresen. Og jau, jeg vurderer fortsatt disse:

iPhone skin 2

iPhone skin 1

Etzy.com er forøvrig et genialt sted å finne både det ene og det andre. Og de som er av den håndarbeidende, kreative sorten kan selge det de klarer å produsere også.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. raybje said, on 29/03/2009 at 02:48

    Hmm.. Så egentlig sånn passelig harry ut alle de der ;)


Legg igjen en kommentar

