Stuff and stuff

Why the fuck do you have a kid?

Posted in humor by materialisten on 08/05/2009

And now, for something completely diff… depressing:

Blog: Why the fuck do you have a kid?

teenpreg-juggalo
becuz the juggalo army needs more soldiers

teenpreg-bath
becuz bath time is boring

teenpreg1
becuz the youth r going 2 save our country

teenpreg2teenpreg3
becuz u always wanted to be a meme –||– becuz finally u can fill out that dress

Jeg blir så jævli dårlig av å se denne siden, men skadefryden slår inn og redder dagen.

Tagged with: ,

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Den mørke vakre gudinnen said, on 08/05/2009 at 23:18

    Oh my God, jeg ble faktisk litt kvalm og på en eller annen måte så tenker jeg på eple når jeg ser dette og da blir jeg bare enda mer kvalm siden jeg er allergisk mot alt som er sunt her i verden…..


Legg igjen en kommentar

