Stuff and stuff

Minner fra Inferno Festivalen 2009 – Fredagen

Posted in musikk by materialisten on 12/05/2009

Et par flere gode øyeblikk fra Inferno Festivalen forrige påske.

Krypt, Inferno Festivalen, John Dee 10.04.09
Krypt reiste seg opp av asken fra fantastiske Tsjuder. Med «død, satan og svart metall» (nok et godt sitat) trekker Krypt fullt hus og tilstandene minner om Taake på Inferno ’03, dog nådde det ikke helt klimaks for min del. Arti med chick på gitar. Hadde ikke lagt merke til det var det ikke for at hun gikk med tank top.

Vreid, Inferno Festivalen, Rockefeller 10.04.09
Vreid har kjedet meg to ganger live tidligere, denne gangen så jeg dem bare fordi de begynte med en gang jeg kom opp fra Krypt. Må si jeg ble revet med. Fet pyro, bra backgrop (film) og en fin rød tråd hva gjelder tema (2. verdenskrig). Gjennomført fra start til slutt.

Legg igjen en kommentar

