Stuff and stuff

Ikke ta med sykkelen…inn…?

Posted in humor by materialisten on 14/05/2009

Vi vet jo alle at det er veldig nødvendig å ta med sykkelen inn i butikker. Hadde jeg hatt en sykkel hadde jeg tatt den med inn over alt. Spesielt på kaffe/te-butikker som har sånn ca en meter gulvplass for kundene sine.

sykkel-inn

Når jeg ser skilt som dette kan jeg ikke la vær å se for meg de ulike situasjonene skiltskaperen har vært borti. Når man henger opp et sånt skilt er det gjerne fordi flere har begått samme tabben også… Heia syklistene!

Tagged with: ,

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Marianne said, on 15/05/2009 at 14:55

    Jah..Heia syklistene!


Legg igjen en kommentar

